سلام به همراهان خوب وبلاگ در آمد اینترنتی

همون‌طور که مشاهده می‌کنید، سایت فیسنما رو برای معرفی گذاشتیم. فیسنما یه شبکه اجتماعی کاملا خاص و اختصاصی فارسیه که امکان کسب در آمد از اون رو برای کاربرانش قرار داده. دلیل این کار فیسنما چیه؟ یک اینکه برای تبلیغاتی که می‌ذاره پول می‌گیره. دوم اینکه چون فعالیت فیسنما همراه با در آمده بر عکس شبکه های اجتماعی و پیامرسان‌های دیگه اعتبار بیشتری کسب می کنه و به راحتی سایتش تبدیل به یکی از پربازدید‌ترین سایت های ایرانی می‌شه.

اما خارج تمام این بحث‌ها، من توی ادامه مطلب آموزش کسب در آمد از این سایت رو برای کسانی که وبلاگ یا سایتی ندارن قرار دادم. این به معنای حذف شدن آموزش‌های دو راه پاپ آپ و پست ثایته.

اول از هرچیز ترجیح میدم اطلاعاتی رو در مورد این سایت بدم. فیسنما معتبر ترین سایت کلیکی ایرانیه که پرداختی‌های منظمی داره و با جذب زیر مجموعه مستقیم، به راحتی می‌تونید در ماه در آمدی ثابت داشته باشید. این سایت برای مشاهده هر آگهی، در آمدی بین 3 تا5 تومان میده و همین طور حداقل برداشت ازش، 10000تومانه که قابل قبول هم هست.

اما مشاهده آگهی‌ها در سایت فیسما در چه زمانی پر در آمدتر از همیشه‌است؟

در ساعت دوازده‌تا یک شب شما می‌تونید از مشاهده آگهی بیشترین در آمد ممکن رو کسب کنید.

چطور می‌شه از این سایت در آمد مطلوبی کسب کرد؟

با جذب زیر مجموعه مستقیم شما می تونید در آمدی ثابت و ماهیانه کسب کنید.

چطور می‌تونم زیر مجموعه کسب کنم؟

همون طور که در تصویر زیر می‌بینید، سایت فیسنما یک لینک اختصاصی زیر مجموعه‌گیری به شما داده و کافیه که فقط این لینک رو برای دوستان، آشنایان و افراد دیگر بفرستید و نحوه کسب در آمد از اون رو آموزش بدید. بعد از اون شما هر ماه بسته به تعداد زیر مجموعه هاتون در آمدی کم یا زیاد خواهید کرد.

کسب در آمد از فیسنما

برای عضویت در سایت فیسنما کلیک کنید:

فیسنما بزرگترین سایت کلیکی ایرانی